ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

 "Торпеда" Р-13

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: "Торпеда" Р-13   Вс 20 Сен 2015, 11:15

Привіт! Давно хотів написати про свого Дирчика)


Взимку поставив на нього цей Д8 http://www.oldmoped.in.ua/t85-topic
Погода була холодна.сніг
Встановив кросову покришку на19" і задню зірочку на 40 і 43зуб. і міняв їх під настрій і по погоді викидаючи пару ланок в ланцюгу через 2 замки.
Розганяв я його тоді максимум на 36км/год(gps навігатор на смартфоні)



А от вже весною поставив зірочку на 41 і звичайну шосейну покришку на 19"
Стало ж цікаво скільки їде дирчік))

Були різні швидкості і 38/40/44/46

46вдалося видавити коли я сильно затиснув карб на бідну суміш, накачав колеса, прибрав всі затирання на які йшло багато енергії аби їх подолати, нормально натягнув ланцюг аби він не був перетягнутий і не тарабанив від недотягу.

Але ж цього було мало)))

Тут друг Редуктор Сашко, дав головку з Д-шки яку він точнув "хокейною шапочкою"
З нею компресометр показав 10"

Якраз під 95й.
Я її поставив, перевиставив запалювання за 2.8мм до ВМТ, відрегулював карб на максимальні високі оберти і ствлося те чого я аж ніяк не очікував. Мета була встановити рекорд в 50км/год при задній зірці на 40зубів. А вийшло 55!!)) Перераховуючи я прийшов до 8000об/хв


Але на цьому я не зупиняюся)
Надалі плани точнути К-34Д "дудочкой"

і встановити перегородку "Power Wing"(має вирости тяга на низах)

Заміряти з цим карбом швидкість.проаналізувати покращення/погіршення.

Потім точнути головку максимум на 12-14" то вже як вийде і залити 98"

Далі в планах замінити кулачки на ФУОЗ
Зварити резонатора.

Хочу переробити ходову. Вилка у мене бита. Вона що є, що її нема.. хочу встановити вилку,щиток, колесо і приборку з рулем в зборі з Альфи.
Заднє колесо теж поставити з альфи, і нарешті зварити на Дирчік маятник з амортизаційною підвіскою
матиму норм спідометр від переднього колеса, в теорії якщо вкинути акум то буде працювати підсвітка і тахометр бо він електронний.

як викатаю цю ЦПГ, думаю точнути циліндр на 38.2 і поставити поршень від Piaggio Ciao, але можливо знизу "юбку" доведеться трохи підточити

погратися з колінвалом, встановити на КВ з Д8 легший шатун і зробити експериментальний КВ з Д6 і легким шатуном.


Планів багато, а грошей поки що не дуже. Але поступово думаю я все реалізую)
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: "Торпеда" Р-13   Вс 20 Сен 2015, 20:19

Классный дырчик!

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: "Торпеда" Р-13   Ср 09 Дек 2015, 18:37

Восени катався на ньому.. нещодавно вирішив поміняти кільці.. старі мали по 2мм зазорів у циліндрі..
нові замість 0.1мм мають 0.7мм
ще трохи покатаюся і буду міняти ЦПГ на більш нову.
на цих вихідних 5грудня 2015р розганяв його на 52км.. більше не хотів..




планую за зиму таки прикупити норм передню вилку з кит. Альфи.. бо ця що є, що її нема..
Вернуться к началу Перейти вниз
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: "Торпеда" Р-13   Сегодня в 10:31

Вернуться к началу Перейти вниз
 

"Торпеда" Р-13

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Наша техника :: Бортовые журналы-