ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

 Ремонтування Д-шок

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Ремонтування Д-шок   Сб 13 Сен 2014, 00:32

загалом ціна залежить від розміру роботи

Прибирання класичного вирізу під тракторне магнетто(від 50-75грн)



Прибирання класичного вибитого ланцюгом шматку картера(від 50-100грн)






відновлення різби на циліндрах з Д4\5\6\8. вартість послуги 75-100грн!

спочатку наварюю необхідний шар алюмінію, а далі починаю знімати зайве і нарізаю різьбу!


[/quote]

також займаюся капітальним ремонтом двигунів серії Д4-8.

приклади можна подивитися у цих темах:

Ремонт Д-8
Ремонт Д-5
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Пт 10 Окт 2014, 23:42

Нещодавно закінчив капітальний ремонт Д5 який поставив на В902 зрооблений на замовлення(В902 не мій, мені його привезли вже після фарбування я лише складав)
Ітак, двигун,
заміна, підшипників, сальника, прокладок, колінвала, поршня, колець, пальця і втулки ВГШ.
всі кріплення з нержавіючої сталі(крім високих гайок на головку)

[/url]


за основу взяли В-902(а саме раму, вилку і переднє колесо)
руль і виноси з ХВЗ Україна, але його перевернули.
все інше замінено новими запчастинами у відповідному стилі. покраска - порошкова, чорний мат.




Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Сб 11 Окт 2014, 20:11

Большой палец вверх! Молодец! Просто, стильно, круто!

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Ср 09 Дек 2015, 17:36

так, нещодавно прислали 4 Дшки на ремонт. два Д8, Д6, Д5.
Деякі капіталилися до мене, у деякі жодного разу ніхто не лазив.

спочатку думав що буду по кожній Дшці окремо розисувати, але так як вони майже однаково зношені, то краще все буду розписувати одразу по 4х..


на жаль фото не дуже якісні, надалі буду старатися норм робити.)
Дшки які прислали:
 

одразу розпишу:
-Д5, і Д8 мають люфт в шатуні, в Д8 не критичний, а на Д5 близько 1-1,5мм
-одна ЦПГ типу Д6\Д8 має один задир  
-підшипники всюди мертві, їх навіть страшно ставити в возика)) тільки на Д5 на колінвалі підшипники були в кращому стані ніж в інших двигунах, але їх теж треба міняти
- всюди проблема з прослабленими місцями на цапфах де сидять підшипники.. вони не тримаються на колінвалі, це характерно для двигунів де підшипники клинять і починають провертатися на цапфах..
-сальники мертві і задубівші
-на всіх двигунах крім Д5 видно було що підсирало з під золотніка, на Д5 золотніка міняли
-пальці і втулки ВГШ всюди прослаблені і люфтять
-зазори на старих кільцях по 3мм))
-на одному з двигунівД8  доведеться міняти сухарі зчеплення бо вони зтерті

список потрібних запчастин

підшипники 6203\6202
сальники
прокладки(прислали)
пальці(прислали)
поршні(прислали)
кільця-(прислали з двигунами)
втулки ВГШ-4х
сухарі-

трохи фоток

заварена муфта сцепи , аби відкрутити довелося сточувати болгаркою наварене

хтось намагався поставити прокладку але у нього щось не вийшло)):
 

підсирало з під золотніка:
 

розбираю зчеплення, накидними головками на 19мм з трищіткою відкручую гайки М14


сухарі які треба міняти:
 

знімаю ведучі зірочки спеціальним знімачем

сальник на Д6 був без резинки, бо вона гуляла під магнітом


Д8 був з водою в середині, поржавів колінвал і іржа перейшла на картер, на фото видно сліди корозії


колінвал з Д8(насправді на фото колінвал з Д6 але я його вийняв з ДCool
його хтось пробував відбалансувати і він має розпиляний впуск в цапфі. + він має просадженні місця де сидять підшипники і хтось аби не було гуляння колінвала по двигуну взяв і вирізав типу дистанційну шайбу


наразі проводеться чистка всіх деталей від бруду, аби все блищало і було приємно його тримати у руках
на вихідних планується закупівля підшипників і сальників і збірка деяких моторів. далі буде..
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Вт 15 Дек 2015, 23:43

Красиво! Видно творчий хаос на столі Laughing Я вважаю треба акуратніше, прям як в хірургії.
Тут видивився цікаву штуку. Рама в-902 така збуджуюча. Нещодавно прикупив Жіночкі лісапета під кодовою назвою Файна Юкрайна. Получив наганяй за те, що там рама не жіноча. От я й подумав верхню трубу зрізати, а дві таких тонких приварити. Але то то буде інша тема...

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Ср 06 Апр 2016, 13:12

так.. довго тут не відписував.. всі 4 Дшки були відремонтовані і вже давно у своїх власників.. по факту було просто замінено розхідники які на мою думку мало що дали так як деякі запчастини такі як циліндр, колінвал, золотнік були зношені, але що поробиш, така вже воля клієнта, циптую "склади з того що є" ну що ж, склали)))

все ретельно відмив, відчистив:


далі почав піданяти всюди стик картер\циліндр:
 

збирання
підшипники на валу зчеплення ставили закриті.

поршня полірувалися і свердлив спец.канавки для утримання в них масла що унеможливлювало прихвати при обкатці

ново-вироблені поршні потрібно ще і тут допрацьовувати а саме розсвердлювати отвори для мащення пальця


далі фот оз поточного ремонту.:
 
зібраний двигун:
 
зібрані Д-8/Д-6/Д-8:
 

заново пропаяв запалювання, бо у тому, як мені казали "робочому" вигляді воно навряд могло працювати
до прикладу крайнє праве це так як було коли мені їх прислали

а це так воно має виглядати на моторі, нові дроти, клєми, вушка і + термо-трубка. тоді ніде нічого не прошиватиме і іскра не буде виходити гуляти кудись до масси))



а тепер ви подумаєте, 3 двигуни, а де ж Д-5..? а Д-5 виявився мертвий металолом))
в картера пізнього за випуском Д-5 всунули колінвал з раннього Д5 а він на пару мм вужчий.. + якийсь майстер спробував замінити золотнік і ще і + розсвердлили впускний канал так, що тіла майже не лишилося..

сказати що це геморойний був двіг, це нічого не сказати..
почалося з того що я вирішив якось керном зафіксувати золотнік який точили явно не в "+" і не запресовували на гарячу.. він би при нагріві просто провернувся.. почав зафіксовувати як виявилося що стінка на впуску товщиною в фольгу.. там з'явився отвір.. в ідеалі що треба було робити:
потрібно було б наварювати алюмінію, проточувати аби не було зайвого.. точити нову втулку, розвертати її аби прискладанні не затирав к.в і вона не пропускала..
це все я повідомив замовнику, на що він просто промовчав..

короче, я той отвір замазав в 3 підходи герметиком "віктор реінз", воно застигло і стало як гума.. потім встановив закритий з тієї сторони підшипник. але і на тому пригоди не закінчилися..
колінвал то коротший.. отже і якщо встановити сальник пружиною ззовні, то через закоротку цапфу він не дістає і нема герметичності.. бо по іншому він не стає, на Д-4\5 посадочне має конус, а це конус ще і хтось молотком рівняв.. короче кажучи через це посадочне довелося ще пару разів заново колоти двигун, перевелося пару сальників, проточувати посадочне..
купу втраченого часу, а все через те що замовник пожалів грошей..
мала шестерня коли сідала на колінвал то терла в картер, довелося підставляти дистанційну шайбу..
але на цьому цей мотор не поїхав)) карб був К34.. а вони як відому працюють 1 з 10..))
він десь був забитий і не подавав суміш.. при тому що жиклер був чистий.
поставив робочий стендовий карб К34д і він заспівав)

ось фото цього гемору:
 

а це "нові" прокладки, як з такими без норм герметика буде все свистіти і вам мотор ніколи не заведеться))

а це ті пару мм в ширині к.в що я писав попередньо.:
 

а це готовий двіг:
 

у висновку, я продовбався з цим двіжком довше в 2рази ніж я робив інші..
за свій час і затрачені матеріали взяв чисто символічно на 100грн більше ніж за інші мотори..
за що і ще + вислухав чого так дорого.. ідіотизм...
потім ще 10днів чекав поки мені за цей Д5 скинуть гроші.. замовник дес провтикався, морозився.. короче поки не написав що якщо через 2дні не буде грошей то двигун попаде на ОЛХ.. ще пару днів чекав поки скинуть всю суму, бо скинули частинами.. бардак.. безвідповідальність.. дит.садок..
більше я з такими замовниками справ не матиму.. працюєш і робиш як для себе.. затрачений час і праця ніхрена не окупається а потім ще і вислуховуєш щось..
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Ср 06 Апр 2016, 20:23

Мда... Про час та сили згоден на вс1 100%. Мен1 тут один дядько сильно набивався загнати В-501 на ремонт. Я отморозився, ну його. Геморою мен1 хватає.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: Ремонтування Д-шок   Сегодня в 09:53

Вернуться к началу Перейти вниз
 

Ремонтування Д-шок

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Барахолка :: Предлагаю услуги-