ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

 Рига 13 1988р

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Рига 13 1988р   Чт 14 Ноя 2013, 22:59

Планую поставити на хід мопед рига 13. фото будуть. поки що перебрав, перемив колеса.

Постає питання: педальна каретка. вал з вироботкою в місцях контакта з втулками, втулки розбиті. люфт більше 1мм
буде шукатись дядько токар. підкажіть як потрібно правильно там зробити? вал бажано не обточувати, бо не буде спрацьовувати від цього тріщотка тормозного ричага на заднє колесо від педалей.

Двигун: Д8. затарююсь деталями для зборки. купив 2 підшипника 702202 для НГШ. буду перепресовувати колінвал, живий циліндр без дефектів геть мале б.у., нові кільця, поршень(польща), нові підшипники по кругу, сальник, магніт, ведуча зірка. Все інше є потрібно перебрати, перемити.

Хочу з мотора на виході отримати збільшений ресурс, більше "тяги" ніж стандарт, швидкість мені не треба, "аби педалі не маслать"!

Проблему підрозбитою втулки золотніка думаю рішати так: обпаяю її припойом зсередини, а потім через 203 підшипник посажений в картер пройдусь 17мм райбером в розмір цапфи.

проблема розбитої шпонки магніта: шпонка впаяна в к.вал на припой. півтора роки від"їздила так день у день, не вирвало, думаю так і залишити.

Як випала нагода препресувати колінвал то думаю розверлити і прогнати розгорткою впускний канал цапфи валу з 10мм на 11 чи 12мм щоб поступало більше паливної суміші.
Вартує таке робити і як це вплине на роботу двигуна? тяга? розхід палива?

Також думаю зробити щось, щоби поступало більше масла в НГШ.

накинув в пеінті як думаю
1. прорізати просто вузеньку коротку канавку внизу головки шатуна через шатун і обойму підшипника полотном ножовки по металу, надфільом
2. проточити болгаркою неглибокі 3 полоски збоку шатуна і обойми підшипника з двох сторін шатуна. щось схоже є на к. валі в50
що ви скажете про це?
може взагалі не вартує цим страждати, там і так достатньо масла поступає?

прошу будь ласка ваших порад на рахунок зборки і того всього що я накалякав вище, на вихідних планую зібрати мотор!


Последний раз редактировалось: izh21251 (Ср 27 Ноя 2013, 20:18), всего редактировалось 1 раз(а)
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Ср 27 Ноя 2013, 19:17

Так як ви вобше нічо не підказали то зберав мотор на свій страх і ріск. В колінвалі цапфа на впуск проточена під 11.5мм, додаткову змазку підшипніка НГШ не дєлав, циліндр проточив токар під новодєльний поршень 000, коли збирав моторто вийшов недохід поршня до верху гільзи близько 1мм, прийняв покладку і сидить циліндр до картера на герметику без прокладки, недохід став трохи менший. Розполовинював колінвал та міняв підшипник шатуна. Відцентрував усе на око, поклав колінвал на рівну шліфовану плиту жилізну і такою самою по кругу зразу за дві щоки обстукав колінвал. шатун не зажимає, в картерах ніде нічого не затирає, все легко крутиться.
Стоять всі нові підшипники, сальник, зірка.
А осьдо так вирішена проблема відломаного вуха кріплення кришки зчеплення:
кришка прикручена на 2 болти і через третій отвір кріплення просверлив довгим свердлом діам.6 отвір у картері шестерень .під великою відомою шестерньою з середини головка болта м6х100 що проходе через весь картер до кришки засвердляна і захована впотай так щоб не діставала шестерні.
а в кришці на місці болта стоїть виточена гайка у йормі труби і проріз під отвьортку щоб стягнути кришку.

мона побачити на фото краще засняти не вдалосьVery Happy 
А ось сам мопед







А ще одне забув сказати, за каретку.
вал був токарем проточений на станку так щоб убрати вироботку і втулки ті що в рамі теж були проточені всередині щоб убрати "яйце" всередині. і миж цим всим стали внатяг втулки шатуна москвича, розвальцовані ззовні, щоб не провалились в раму. педальний вуз працює нормально, без люфту й не туго. побачим на скіки хвате втулок москвича.

На мопеді вже десь наїздив більш 70 км на око. ще обкатується. спочатку на перших поїздках поршнева дуже грілась і десь кожен кілометр ставав і давав циліндру остудитись, бо вже поршня прихватувало. шо колінвал центрований на око то нічого, їздить добре, вібрацій ніяких нема. а недоход поршня думаю на потужності двигуна сильно не виявляється. дешка тягне з міся в горку довжиной 20м 35 градусів десь з маленьким розгончиком метрів 5 з місця без допомоги педалей.

Підкажіть на рахунок карбюратора... к34б. холості є але не стабільні, плавають, все відрегульовано наче нормально, свічка кірпічного кольору.
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Чт 28 Ноя 2013, 12:34

С карбюратором я тоже воюю. Это не карб, а сплошная болячка.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Пт 29 Ноя 2013, 23:13

проточив дросільну заслонку карба круглим конусним надфільом посоредині догори під чуть більшим кутом як зруб заслонки знизу.


" />
результат: з"явились холості, стабільні, регулюються. на роботу карба при обертах думаю не вплине.
поїздим побачим, вже чутно що моторчик обкатавсь чуть, стабільно працює на холостих і при їзді, не прихвачує, не перегрівається.

ну і поради від мене які перевірив уже на собі:
1) Саме кращє ущільнює стик вихлопної гайка-коліно що в дешки під циліндр, в глушниках-коліно - сальникова набивка+ дуже туго затягнути. їзджу на цій рижанці і на карпатах як нею запакував то взагалі ніде не сочиця і не потіє. Азбестова нитка чи льоняна пакля вигорають швидко.
2) Прокладки в карбюратори під поплавочну камеру вирізаю із мембранок бензонасосів автомобільних.
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Сб 30 Ноя 2013, 16:55

izh21251 пишет:

Проблему підрозбитою втулки золотніка думаю рішати так: обпаяю її припойом зсередини, а потім через 203 підшипник посажений в картер пройдусь 17мм райбером в розмір цапфи.
Такой вариант годится, я себе делал. Но. Райберить надо сразу через два подшипника, азначит, искать полметровый райбер. Я райберил через один подшипник - мотор не захотел собираться. Пришлось прослаблять пайку, сейчас подшипники износились и пайку подьело, есть подсос воздуха и загаживает сцепление.
izh21251 пишет:

прогнати розгорткою впускний канал цапфи валу з 10мм на 11 чи 12мм щоб поступало більше паливної суміші. Вартує таке робити і як це вплине на роботу двигуна? тяга?
Такое люди делали. Думаю сделать можно. Надороспресовать коленвал и рочточить отверстие до 12 мм.Выход в кривошипку плавно законусить и заполировать. Толщина стенки цапфы останется (17-12)/2=3,5мм.
Шатун получает смазку через цапфу, коленвалы ходят и ходят. В отличие от карпатовских. Я бы не пилил ничего там.
izh21251 пишет:

а недоход поршня думаю на потужності двигуна сильно не виявляється.
Я бы так не сказал. Это эквивалентно уменьшению степени сжатия или приросту обьема камеры сгорания.
izh21251 пишет:

проточив дросільну заслонку карба круглим конусним надфільом посоредині догори під чуть більшим кутом як зруб заслонки знизу.
О, это свежая идея! Я до этого еще недодумался. Смысл в этом есть. Попробую в следующем году - мотоОса сегодня покупалась и поставлена на чердак зимовать.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Сб 30 Ноя 2013, 22:00

про те що на початку писав, я майже все зробив коли збирав моторчик.
пропаяна золотнікова втулка і прогнана райбером через 1 підшипник. все легко зібралось.
при заміні підшипника НГШ розсвердлив і прогнав райбером впуск до 11.5мм в цапфі. впускне вікно саме не трогав. самзки додаткової підшипника не робив. я і так поняв шо там її хвате як надів підшипник і ролікі як раз попадують у ту діромаху і все достатньо змащується.

розбитий шпонковий паз цапфи і магніта вирішив так як SUP-2101, тільки нічого не проточував і не втулив. заварив дірку в цапфі і тоді при надітому магніті свердлив свердлом 4мм крізь магніт і цапфу та й знього ж зробив штіфта.

перенесіть тему певно у "Бортові журнали" бо тут вона не відповідає смислу.
Тема перенесена. Админ Дядько СУП
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Вс 26 Янв 2014, 17:46

дякуючи пораді редуктора зробив нарешті нормально каретку. купив взборі новодєльну велосипедну взборі за 35 грн. взяв звідти підшипніки 31х16мм з валом, остальне відкинув.
забив у раму підшипник огорнувши його полоскою металу оцинковки десь біля 1мм. виміряв і підібрав втулки на вал із середин убитих 203-х підшипників і шайб. обпаяв кареточний вал припойом шоб з натягом сів у підшипники. шатун з правого боку надів стандартний, стало без проблем, до картера відстань близько 1 см, а зліва до стандартного шатуна приварив зірку чуть меньшу діаметром стандартної до шатуна як на велосипеді. шатун зліва до мотора проходить в лічених міліметрах, але тертись не буде. обертається все легенько.
тормоз заднього колеса через довгий трос вивів на праву рукоятку замість переднього. зірочку натяжника вело цепки замінив зірочкою із задньої машинки перемикання горняка.
фото будуть
Вернуться к началу Перейти вниз
редуктор



Возраст : 23
Откуда : киев-севастополь
Сообщения : 294
Дата регистрации : 2012-09-20

СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Сб 01 Фев 2014, 22:45

І як легко педалі тепер крутяться?
як на рахунок того,щоб вивести обидва тормози на одну рукоятку?
Вернуться к началу Перейти вниз
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: Рига 13 1988р   Сегодня в 10:27

Вернуться к началу Перейти вниз
 

Рига 13 1988р

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Наша техника :: Бортовые журналы-