ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

  "Карпати-2" 1990р.

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: "Карпати-2" 1990р.   Пн 14 Окт 2013, 21:24

Мопед купив чисто випадково у одного пацана в районі за 250 грн. З його слів: давав толковому мужику мотор на капіталку, той поставив нову радянську поршневу, колінвал, шось в моторі доработав і впер туди 3 передачі. Мопед із за певних обставин недозібрав, не їздив.
Плюс до того йшов мішок деталей: 2 живих колінвала в50, б/у циліндр в50, коробка, права кришка мотора, карбюратори, 2 гарних колеса, фари і мєлочовка насипом.
Забирав це все добро везучи його у своєму комбі ~12 км до себе додому.

Фото в якому стані мопедка зараз






Щоб зробити мопед "на ходу" прийшлось вкинути десь ще близько 100 грн на деталі: 36 грн всі тросіки до нього + 13 грн за перепродані "Філичом" мені зажими тросікив у ручки,( дуже дякую йому за подаровані головку до в50 та флейту в глушак.) 20 грн на рукоятки резинові з китайського мопеда, решта пішла на провода, лампочки, болтики, гайки, шайби і т.д.
Деякі деталі познімав із до цього складеного дирчика з в501м щоб зібрати цього.

По суті шо мотор відкапіталений чути, мотор їде і тягне дуже добре, відчутним зусиллям заводиться з ножки, має компресію 9.1 атм на гарячу, певно там ше підрізана головка, бо свіча завернута без кільця ущільнюваного дістає поршня.
Передач 3-х заявлених там не виявилось, стандартна коробка тільки певно від ш62, бо ведуча зірочка від в50 не стає на шліци.

Рідний маятник був геть кривий і до того ж розбиті втулки , замінив його на інший (зверніть увагу на фото). маятник на підшипниках кочення, жорстко через вісь і втулки стягується з рамою, має підсилені кріплення амортизаторів та й сам виконаний добротно і якісно із гарного товстого металу. не знаю чи він самопал чи заводський, діставсь давно мені з металолому з рамою верховини.

Мопедку ззовні помалював залишками грунтовки по металу, яка була вдома пилососом, оскільки він був обдертим від старої фарби і стояв на вулиці і весь покривсь іржою.

В моторі допрацював зчеплення: до ступиці приварив останній диск так як на форумі у "Ділоро",
прихватив кльопки корзинки, у витискний п"ятачок вживив кульку від підшипника, поставив текстолітні діски замість металевих. Результат: зчеплення - казка, на холостих при вмиканні першої не глохне і немає спаду обертів.
В кришці лівій картера щоб не текло масло вклеїв на герметик втулочку на вісь вижиму при виході її з картера і до самого язичка вижиму. Результат - мотор сухий, ніде немає масляних підтьоків.

Їзджу на ньому майже щодня, обкатую, намотав близько 400 км. Заливаю 92гий бенз із мастилом для двохтактників манол 2такт плюс (45грн 1л), в коробці ТАД17.
В дорозі мопед поки що ніразу не підвівVery Happy


Последний раз редактировалось: izh21251 (Ср 27 Ноя 2013, 22:53), всего редактировалось 3 раз(а)
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Пн 14 Окт 2013, 22:46

Прикольно! Жаль третью передачу гдето потеряли. А свечка хоть не с машины стоит?

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Вт 15 Окт 2013, 07:32

Ні. Свічка А17в новодєльна стоїть. проблем немає.
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Чт 31 Окт 2013, 22:49

За 2 тижня мопед особливо не змінивсь, хіба що замінив глушник на інший, по причині того що його рідний був обрізаний чиїмись кривими руками та гарчав сильно. В цьому чорному глушачку із защитою стоять всі перегородки і флейти, працює тихо.
Також у фару врізав лампу 21/32 Вт тепер хоч якесь достойне світло і в повну темряву мона їхатиVery Happy 


Мопед експлуатаю щодня, вдень наїжаю не менше 15-20 км, буває й більше.
шкода немає чим замірювати пробіг...
Коли на другій їду майже не даю йому ніколи більш ніж півгазу.
зірки стоять 14/33 тяги вистачає, коли на другій скидаєш під гору газ, а тоді знову дати то відчувається легенький підрив - перевіряв батя, його вага чуть менш 100 кг.
Я їзджу сам на ньому, грузів здорових не тягаю, хоча декілька раз їздили вдвох тягне нормально, навіть з місця без особливих зусиль рушає.

Проблем ніяких з ним не маю, ніколи не заглохає, не спадає ланцюг, нічого не відкручується не відвалюється. Заводиться з першого копняка кікстартера що на холодну що на гарячу.

сьогодні ретельно роздививсь всі вузли мопеда, все в нормі. я тільки трішки долив масла в кпп, підкачав переднє колесо, підтягнув ланцюг, обмив ззовні картер, карбюратор та повивимав гівно з ребер сорочки та головки циліндра.

Косячки:
1. сочиться масло через вихід кікстартера з блоку та через сальник вилочки вижиму зчеплення - з цим приходиться миритись, хоча дуже допомогла вклеєна на герметик трубочка під флажок вижиму в лівій кришці, але повністю витік масла не прибрала.
2. Повністю не відводиться ручка зчеплення на рукоятці руля на 1-шій передачі, хоча стоїть моцна пружина між упором тросіка та вилочкою вижима на картері, виходе що їдеш на першій із недовключеним зчепленням.
3. Що не пробував мотати під гайку в стик коліна і глушника - і асбестову нитку і льоняну паклю і сальнікову набивку все вигорає і однак сече звідти.
Підкажате як можна зарадити двоє останніх?



Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Пт 01 Ноя 2013, 13:06

1. Никак, уплотнения там какбы есть, но, посути их нет.
2. Наконечник троса провалился в грибке-упоре и упирается в стойку ручки раньше, чем ручка дойдет до нее. В итоге, трос уже уперся, а ручка еще телепается. Лечится заменой грибка, его можно сделать из болта.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
Delloro
Admin


Возраст : 23
Откуда : Житомир
Сообщения : 380
Дата регистрации : 2012-09-17

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Пт 01 Ноя 2013, 16:23

А що зі спицями на задньому колесі?

_________________
За пять минут на мотоцикле человек может прожить больше, чем за всю жизнь (с)Берт Монро
Ремонт мотоциклов и скутеров в Житомире. тел.: (067) 95-94-709
Вернуться к началу Перейти вниз
http://oldmoped.in.ua
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Пт 01 Ноя 2013, 22:17

Delloro пишет:
А що зі спицями на задньому колесі?
Це треба спитати бувших власників мопеда.
Спиці так натягнуті ніби на ровері "натягують плоскогубцями".
Ті спиці взагалі не з мопеда, товщі й довші певно з якогось мотоцикла, от іх і загинали щоб поставити.
Але колесо рівне, не восьморить і не б"є.
В мене є запасні колеса рідні, просто не хочу заморочуватись міняти.
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Сб 02 Ноя 2013, 19:19

згадали тут про те заднє колесо і як на зло я мав сьогодні з ним проблеми!
зірка його рідна на 33 зуба була прикручяна тупо на 3 болти до колеса через виточені втулочки, рідного того трикутника з демпферами не було. зірка була відцентрована до колеса, допіру я ній їздив, ніразу не спадав ланцуг. і стоїло мені поїхати сьоні на базар то через кожні метрів 200 спадав ланцуг, а  через то шо ослабли болти і зірка втратила центер. Дістав з під сідухі гайключа і підтяг ті болти однак центру небуло і цепка все одно спадала.
Притягнувши дирчик додом, знавши шо зірку вже не відцентрую,подивившись на всі свої деталі впердолив колесо з риги + для його рідний трикутник, зірка та втулка на вись. Замість демперів на пальця трикутника одів шматочки плотного гумового шланга. думаю їх на довго хвате. побачим.
І коли то всьо зібрав купи то зобачив що кришка тормозного механізму не стає як має до того колеса, зазор в палець але їздити мона, нігде не затерає, гальма є.





І от захотів провірити як їхатиме, зірка на пару зубчиків більше певне шо має краще тягнути.
Поїхав на заправку за зароблені 200грн на халтурі сварщиком заправив 20 літрову каністру бензини. Проїхав туди назад десь 17-18 км. Їде мопедка лехше, ланцуг не спадає, хоч висів до землі але я його підтягнув!




Хай вам щастить, щоби техніка не ломалась та удачі на дорогах!
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Сб 02 Ноя 2013, 20:31

Спасибо за пожелание! Болтами крепить звезду можно. Но есть ньюансы, связаные с заменой болтов с М8 на М10. Все это с картинками есть в моей теме о Верховине-долгострой.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Пн 11 Ноя 2013, 21:55

накатав уже на ньому більше 1000км. уже відчутно убились підшипники в колесах, коли покачати колесо то чується люфт маленький, а так проблем немає.
Перебрав усі свої деталі по мопедам, деякі для себе, деякі на продаж.
Зібрав двигун в501м. в ньому нові всі сальники, підшипники, колінвал(ссср) та поршнева група новодєл "атлант" нова(купив з рук за 50 грн).
Із нестандартного: в п"ятачок кришки корзинки врізав шарік від підшипника для меньшого тертя при вижимі зчеплення, з такою дороботкою їздить мій в50 зара. верхній диск корзинки приварив до ступіци, як робив "Ділоро" ну і гайку, що кріпе корзину на колінвал я обпаюю припойом до колінвалу завжди щоб не розкручувалась.
хай лежить в сараї на запас для мого мопеда Карпати.




також з двох сильно б/у горшків від вешок випресував гільзи, купив хонда діо поршень MSU, 50 грн, знайду токаря віддам на проточку.

Думаю найближчим часом ставити на хід ше один свій "дирчик" Ригу-13, д8 створю тут тему де буду відписувати і читати ваші поради.
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Ср 27 Ноя 2013, 19:22

Мопед поставлений в сарай "на прикол".треба шось рішати з документами, правами, реєстрацією.
Пару раз ловили гаєра, відпускали. А останнього разу було все серйозно, намірились складати протокол, прийшлось їм давати 100 рублів як взятку щоб відпустили.

Думаю вже з весни того сезону взяти у корєша шо торгує скутерами голий талон з печаткою, вписати туди номера двигуна, рами, рік випуску і реєструвати його у даї і получати категорії а, а1.
не буду на перед казати, побачим
Зимою буду їздити на ризі 13
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Ср 27 Ноя 2013, 19:57

На рижанку тоже права нужны.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Ср 27 Ноя 2013, 20:17

які на рижанку права? це ж велосипед з моторчиком. заглушив мотор, кручу педалі і поїхав. і хай шось скажуть.
якшо я цей д8 поставлю на раму вєліка і буду їздить? то від цього які їм нада права, документи?
на велосипед?
Вернуться к началу Перейти вниз
редуктор



Возраст : 23
Откуда : киев-севастополь
Сообщения : 294
Дата регистрации : 2012-09-20

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Ср 27 Ноя 2013, 21:44

со своим мотовеликом один раз так от гайцов и отшучивался.р13 могут в принципе зарегистрировать,в отличие от мотовела.только вот в мрео смотреть будут странно.
как только регистрацию для мопедов в вели,я пытался.
Вернуться к началу Перейти вниз
Delloro
Admin


Возраст : 23
Откуда : Житомир
Сообщения : 380
Дата регистрации : 2012-09-17

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Чт 28 Ноя 2013, 00:39

Даже не думай ни про какие талоны, только проблем себе наживешь. Просто приходить в МРЕО и просишь зарегистрировать. На эту старую технику не нужно никаких документов. Ну на крайняк, можно взять оригинальный паспорт на технику, если есть такой в наличии.

_________________
За пять минут на мотоцикле человек может прожить больше, чем за всю жизнь (с)Берт Монро
Ремонт мотоциклов и скутеров в Житомире. тел.: (067) 95-94-709
Вернуться к началу Перейти вниз
http://oldmoped.in.ua
izh21251



Возраст : 22
Откуда : макарів
Сообщения : 41
Дата регистрации : 2013-05-28

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Чт 28 Ноя 2013, 09:23

Delloro пишет:
Даже не думай ни про какие талоны, только проблем себе наживешь. Просто приходить в МРЕО и просишь зарегистрировать. На эту старую технику не нужно никаких документов. Ну на крайняк, можно взять оригинальный паспорт на технику, если есть такой в наличии.
об"ясни як мона нажити проблєм з тим талоном? в мене корєш привозе мопєдки з Одеси в контейнерах б.у. із других стран, їстєствіно без докумєнтов. даже попадаються 89, 90 років скутера там. виписує той талон і з ним рєгають у мрео без проблєм.
Ну а оригінальний паспорт? як варіант відксерити такий самий на жовтій бумазі і оставить голе місце на тій сторінці де номера агрєгатов і пєчать, вписати те все самом ручкою і бахнуть печать лєву частного підприємця? чи кращє цим не займатись?
Вернуться к началу Перейти вниз
Delloro
Admin


Возраст : 23
Откуда : Житомир
Сообщения : 380
Дата регистрации : 2012-09-17

СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Чт 28 Ноя 2013, 09:55

Обьясняю.... Эту технику никогда и никто не продавал с талоном. А так их небыло, но у тебя вдруг оказался этот новеький талон, то в МРЕО с большой вероятностью посчитают его как подделку документов. Дальше как повезет.... Могут просто посмеяться и отдать, а могут и уголовное дело состряпать.... Короче, если документов нету - то пусть так и будет...

_________________
За пять минут на мотоцикле человек может прожить больше, чем за всю жизнь (с)Берт Монро
Ремонт мотоциклов и скутеров в Житомире. тел.: (067) 95-94-709
Вернуться к началу Перейти вниз
http://oldmoped.in.ua
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: "Карпати-2" 1990р.   Сегодня в 10:30

Вернуться к началу Перейти вниз
 

"Карпати-2" 1990р.

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Наша техника :: Бортовые журналы-