ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

 Д-8(комерційний) Філа

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Д-8(комерційний) Філа   Ср 18 Сен 2013, 14:34

Тема про те, як я вирішив з різних запчастин зібрати Д-ку і продати їїSmile

усі запчастини перед складанням були вичищенні піскоструєм!


проблем при зборі двигуна було багато:

1.класичний виріз під тракторне магнето!


проблему було вирішено за рахунок того, що я вирізав з дуже поганої кришки на зчеплення Д-шки шматочок, наклав на місце, заварив аргоном і відшліфував до ідеалу. номер трохи постраждав, але його заново можна набитиSmile




далі ЦПГ:


2. циліндр з дуже гарною гільзою, немає канав, яйця, але не було шпильок і погана різьба в місці де кріпиться коліно глушителя..


придбав особливу плашку М30Х1,5!!! за неймовірною ціною 30грн!)


Вирішив проблему тим, що заново прогнав різьбу, стало набагато краще!

+придбав нові шпильки.


3.головка, чистенька, тільки одне ребро відламане, але погана була різьба під свічку..    
вирішую проблему тим, що нарізаю нову різьбу і вкручую втулку з латуні


далі все робимо по стандарту:

Відполіровані в середина картера(відпоілрована поверхня зменшує тертя), відполірований поршень і сфера головки(зменшує можливість утворення нагару)




куплені нові запчастини:

підшипники:  
202-2х
203-2х    
сальник під магніт
прокладки
втулка ВГШ
палець
поршневі кільця-2х
стопорні кільця-2х
гвинти під шестигранник
гайки\шайб\гровера
високі гайки М6-4шт для кріплення головки циліндра
гвинти на кріплення кришки зчеплення і кріплення підкови на запалюванні М5х20-8шт.
гвинт кріплення ікс-центрика на запалюванні
зливний гвинт картера

запресував втулку ВГШ, прорізав паз для змащування втулки і пальця і підіграв палець.

почав збирати


все зчеплення я вичистив піскоструєм, тепер воно має вигляд краще ніж коли виходило з заводу)


така в мене вийшла головкаSmile




ще треба десь знайти фіксатор троса зчеплення, зробити запалювання, повісити карбюратор.
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Д-8(комерційний) Філа   Ср 18 Сен 2013, 15:49

Неплохо. Если не секрет, какая цена вопроса.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Д-8(комерційний) Філа   Ср 18 Сен 2013, 16:00

SUP-2101 пишет:
Неплохо. Если не секрет, какая цена вопроса.
Враховуючи затрати на ремонт+стан запчастин+власну роботу, за Дшку планую виручити 600грн.)
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Д-8(комерційний) Філа   Вс 27 Окт 2013, 22:24

Так, трохи затягнув з ремонтом, сьогодні нарешті зробив запалювання, лишилось лише момент виставити і можна запускати!)





також встановив карбюратор, відполірував впускний канал!
Вернуться к началу Перейти вниз
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: Д-8(комерційний) Філа   Сегодня в 23:48

Вернуться к началу Перейти вниз
 

Д-8(комерційний) Філа

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Техчасть :: Двигатели-