ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

 Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Я-4(Верховина 4мотор з Яви 50.05)   Вт 14 Май 2013, 23:29

Попередньо, всім хто може допомоти(продати\подарувати), потрібні бокові бардачки, бак, багажник!

І так, розкажу про цікавий апарат, а саме Верховина 4 з мотором на 3 передачі з Яви 50.05
майже посередині літа 2012року, коли Сашко Редуктор їздив до мене в гості в село, нами було випадково помічено у одного дідка біля магазину тачка з колесами з Верховини\Карпат, я спитав чи не лишився в живих мопед і ще щось, він сказав що ні, а потім сказав що мотор лишився, це зацікавило, і коли дідок сказав що мотор з Яви 50, ми і думати не стали, вирішили купити!) дідок одразу коло магазину сказав, що за мотор хоче 50грн)) ми вже б його і на місці купили, але дідку треба було його ще знайти, сказав щоб зайшли на наступний день, ми дочекались, прийшли а він нам підігнав, мотора без ЦПГ, вона була окрема+ще один циліндрик,котушки Б300 і Б300б, коліно глушителя, 3 поршні, 2 гільзи з циліндра(одна вже проточена а інша ще ні+ зірочку на мотор і ще якісь дрібнички)
з ходовки: раму, маятник, вилку, передній і задні щитки, аморти, сідушка, пластик під сидіння, руль з ручками, корпус фари зі спідометром і хромованим козирьком, два вбитих колеса з мертвими покришками і кришками в барабани+задні зірочки на колесо, все це виглядало так:




за все заплатили 100грн. прийшли додому і взялися до очистки всього) потім взялися за мотора вирізали нові прокладки під циліндр\патрубки\карб.
поршень підібрали як в казці!)
в ідеалі має стояти поршень на 3 кільця, але він нам дістався з вбитими стопорами під кільця+ходив ходором в циліндрі, ому прийшлося поставити звичайний поршень з Ш\S-ки який нам разом з усім дістався і був в гарному стані! ми від цього тільки виграли!)

була куплена задня зірка на 44зубці(в стандарті по мануалу має стояти на 50зубців)

замінені всі гайки\шайби\болти\гровера на нові!

я трошки позадротив і полірнув ЦПГ\карб\ патрубки\аморти\ кріплення руля\ручки на руль.


повітряний фільтр стояв не рідний а через перехідник.. чому стояв, бо взимку 2013року я катався на Я-4 і десь коли їздив він злетів з карба..  Sad пошуки нічого не дали..((


аморти для порівняння до і після)



як ми не довбались з запалювання, а воно нам не давало іскри, Б300 не допомагали і Сашку вирішив поставити котушку з Москвича.. вона теж нічого не дала, проте поставивши акумулятор з Яви на 12В і 5А.  зробивши батарейне запалювання ми таки завелися!!!))

це було жостко, бо глушителя не булоSmile всі сусіди повибігали з хат коли ми заводилисьSmile

+ ми думали, що передачі так само розміщенні як до прикладу на 638 яві чи Іжу.. нічого уподібненого..

якщо в Яві чи Іжу сама нижні 1потім нейтральна далі 2.3.4.
то тут 1сама верхні, далі 2.3 а між ними нейтральна!

завелися ми 1 раз на 3 передачі, Я4 не тягнув, але звук був як у якогось кубатурного чопераSmile)

Далі розібралися і почали їздити! одразу було зрозуміло що мопед пре більше ніж би очікувалося)

трішки фото:



рідна сідушка була розбита роками і чиєюсь товстою сракою, тому я її поміняв на сидіння з Карпат!)  
глушитель був зварений Сашком з різних труб) вийшло супер!


спочатку ми попарились нормально з резиною і камерами, бо ті одразу пробивалися і я з'їздив в Київ і привіз 2 нові камери і покришки! проблеми одразу пропали!)

далі якось було помічено що мопед жере 3-4л\100км. +там потужний генератор який спалив на даний момент жменю лампочок 12В 6ват!((

а тепер саме цікаве, як я провів травневі "канікули з цим мопедом"!
Мрія була взнати скільки ж він пре, тому я купив привод спідометра на переднє колесо з Верховини 3! поставив новий трос спідометра, купив нові резинові ручки на руль+ замінив трос передніх гальм і ричаг передніх гальм!
переднє колесо також біло замінено на нове більш гарне і справне з цілим барабаном!
бо старе нефайно виглядало((





перший раз розігнався до стабільних 60км\год! причому 1 передача це до 30-ти, 2-60км\год. при вмиканні 3-ї передачі швидкість спадала до 50\55км\год і знов піднімалася до 60км\год.. тільки й користі що тихіше мопед їду.. на одній гірці мені вдалося розігнати його до майже орієнтовано 70км\год але то було не те..

і тут до мене приходить ідея поставити меншу задню зірку, тобто зняти зі своєї Риги 13 на 40 зубів і поставити на Я-4!
результат вразив, перша передача виросла до 35км\год на другій можна розігнатися орієнтовано до 75км\год!!! до прикладу як я це зрозумів, стрілка на спідометрі доходила до 2 букви С в написі "сСср"!!


але коли ввімкнув 3 передачу, то вона взагалі з часом впала до 45мк\год..(

є мрія розігнати його до 80км\год. але потрібен нормальний спідометр. є ідея поставити електронний, а ще крутіше, це вліпити спідометр з "Минска"
думаю ще погратися з зірочками і якщо мало що вийде збільшити радіус колес до 18" або 19"..

питання до публіки,  як це зробити? буде він нормально працювати якщо його підключити до приводу спідометра з Верховини 3 і колеса радіуса 16". а не 18"...???


Последний раз редактировалось: ДіД ФіЛиЧ (Вс 29 Сен 2013, 23:59), всего редактировалось 1 раз(а)
Вернуться к началу Перейти вниз
EnAndry



Возраст : 25
Откуда : Житомир/Киев
Сообщения : 115
Дата регистрации : 2012-09-18

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 00:09

Гарний екземпляр. На рахунок спідометра думаю, що похтбка буде. Як на мене, найкраще задіяти кілька вимірювачів: механічний, електроннй, ДжіПіЕс)))
Вернуться к началу Перейти вниз
Delloro
Admin


Возраст : 23
Откуда : Житомир
Сообщения : 380
Дата регистрации : 2012-09-17

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 00:14

От ти мене не зрозумів))) Я ж тобі казав збільшити задню зірочку чи зменшити передню. Тоді б передаточні числа зблизилися і на третій мотор краще б крутився...

_________________
За пять минут на мотоцикле человек может прожить больше, чем за всю жизнь (с)Берт Монро
Ремонт мотоциклов и скутеров в Житомире. тел.: (067) 95-94-709
Вернуться к началу Перейти вниз
http://oldmoped.in.ua
Мишаня



Возраст : 18
Откуда : Россия, Тамбов
Сообщения : 25
Дата регистрации : 2013-05-13

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 00:22

Как жалко что я не знаю украинского
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 09:39

EnAndry пишет:
Гарний екземпляр. На рахунок спідометра думаю, що похибка буде. Як на мене, найкраще задіяти кілька вимірювачів: механічний, електронний, ДжіПіЕс)))
Я теж про це думав, ДжіПіЕс би був самий точний, на сучасних модних телефонах можна якось виміряти.. це поки що в процесі, бо друг має такого телефончика, а от як вимірювати ще не розібрався..

Delloro пишет:
От ти мене не зрозумів))) Я ж тобі казав збільшити задню зірочку чи зменшити передню. Тоді б передаточні числа зблизилися і на третій мотор краще б крутився...
так я і збільшив задню, тепер думаю про зменшення задньої на 34, потім на 33, 32, і останнє це рекорд... поставити з RIGA MINI, я точно не пам'ятаю на скільки вона зубів, чи 28 чи 27..
з усього вибрати найкраще, а потім почати бавитись з передньою зіркою) здається там така сама моторна зірка як на мотоциклах "Минск"..

Мишаня пишет:
Как жалко что я не знаю украинского

Переводчик тебе в помощь!) або вчи українську мовуSmile
Вернуться к началу Перейти вниз
Delloro
Admin


Возраст : 23
Откуда : Житомир
Сообщения : 380
Дата регистрации : 2012-09-17

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 09:48

Мишаня пишет:
Как жалко что я не знаю украинского
Я их просил писать по-русски, аргументируя, что форум создавался как международный. По началу даже было так, но потом все забили и начали писать, кто как хочет)))

_________________
За пять минут на мотоцикле человек может прожить больше, чем за всю жизнь (с)Берт Монро
Ремонт мотоциклов и скутеров в Житомире. тел.: (067) 95-94-709
Вернуться к началу Перейти вниз
http://oldmoped.in.ua
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 11:30

Интересный мопед. Я б не уменьшал звездочку, а наоборот - увеличил. Чтоб задействовать 3 передачу. А так не пойму прикола мучить перегрузкой уникальный моторчик. Толку от 3х скоростной коробки если ездить на двух? Поставьте шавчик и мучте его звездочками пока не найдете предел соотношения скорости и МОЩНОСТИ двигателя.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Ср 15 Май 2013, 23:01

SUP-2101 пишет:
Интересный мопед. Я б не уменьшал звездочку, а наоборот - увеличил. Чтоб задействовать 3 передачу. А так не пойму прикола мучить перегрузкой уникальный моторчик. Толку от 3х скоростной коробки если ездить на двух? Поставьте шавчик и мучте его звездочками пока не найдете предел соотношения скорости и МОЩНОСТИ двигателя.

я збільшу, просто зараз навпаки хочу спробувати все зменшити, проаналізувати.. а далі вже збільшити з 44(початкової) на щось більше і фінальне 50зубців, що є стандартним для цього мотору..

все передивлюся, проаналізую і залишу саме найкраще) а далі вже буду з іншим бавитись)
Вернуться к началу Перейти вниз
редуктор



Возраст : 23
Откуда : киев-севастополь
Сообщения : 294
Дата регистрации : 2012-09-20

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 16 Май 2013, 12:19

дима,надо поставить с явы на 52 зуба,или найти родную \переделать с панонии на 50 зубов.мне как-то на 47 попадалась,но не пойму от чего
Вернуться к началу Перейти вниз
-=prodigy=-



Сообщения : 75
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 16 Май 2013, 13:35

если что, то есть вариант сделать звезду на заказ из д16
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 23 Май 2013, 00:02

Ідея прийшла щойно, а якщо вліпити на Я-4 колеса з китайської Дельти 17"? а вже до неї підібрати відповідну зірку, але ж ми тоді отримаємо норм. спідометр зі шкалою до 80 і більше..?)

цікаво щось таке отримати, тільки не з китаю, а з чогось старішого)
до прикладу, якщо бензокран, то не китайський, а такий як на Яві, IKOV)




і ще б десь такий хромований багажник знайти, які були на Верховині 3 Турист..




Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 23 Май 2013, 12:16

3 17тыми колесами зведу уже надо будет не 50, а 55-60 зубов.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
Мишаня



Возраст : 18
Откуда : Россия, Тамбов
Сообщения : 25
Дата регистрации : 2013-05-13

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 23 Май 2013, 22:57

Блин чуваки невозможно читать,я не знаю украинский!прошу пишите пожалуйста по русски!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 23 Май 2013, 23:15

Мишаня пишет:
Блин чуваки невозможно читать,я не знаю украинский!прошу пишите пожалуйста по русски!

ну то або вивчи українську мову, або ось тобі перекладач в поміч http://pereklad.online.ua/
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Чт 01 Авг 2013, 18:56

наразі провів невеличкий ремонтик моторчику, він щось став погано тягнути+ більше 60не їздив..(

зняв ЦПГ, зазор в поршневих кільцях був близько 3-4мм.. вирішив поставити нові) + відполірував всі канали і поршень, все це діло склав.. почав потроху кільця обкатувати, але мопед так мене і не задовольнив.. майже нічого не змінилось що до ремонту, що після.. а знаєте чому? бо зірка, яку я в період обкатки поставив на 44 зубці, була трохи кривенька, і ціпок в одному певному місці так натягувався, що важко було провернути колесо..((

цю проблему я вирішив тим що поставив нову(з совковських запасів) зірочку на 41зуб. але це все було перед тим як поїхати в Київ і я так і не проїхав+ ще й бензину не було..((


на осінь планується капітальний ремонт\форсування мотору і всього мопеду.

по мотору думаю:замінна підшипників, сальників, сухарів в зчепленні+ поршень зі скутера з продувочними вікнами і більш тонкими кільцями паралельно збільшення компресії методом притирання головки. електронне запалювання, а можливо і ФУОЗ..)) встановлення датчика передач і нейтралі+ дуже хочеться тахометр з Альфи\Дельти маде ін Китай) і якщо мені добрі товариші допоможуть, то електро-стартер, ще не придумав куди його можна вперти, але дуже хочеться))

заміна передньої вилки, обох колес з гальмами, руль і все що на рулю+приборна панель зі спідометром,нормальним спідометром, а не той що зараз стоїть!!!, бо я його своїми 75км\год вже скрутив і він не подужає здохнутиSmile+ тахометром і купою електрики що пропонують нам китайці також походу буде з китайської Альфи\Дельти, при цьому поворотники я буду ставити  Яви 638, фару залишу рідну, але світити вона буде світлодіодами, задній стопарик ми мабуть приберемо і поставимо, або стоп-сигнал типу як на Верховині 6\7 або з Китайської Альфи візьмемо.. між баком і сидінням думаю якось вліпити хромовану корзинку які стоять на кит.Дельтах) ну і звичайно кит. гарні хромовані амортизатори!) ХРОМУ БАГАЦЬКО НЕ БУВАЄ!) спереду хочу поставити захисні дуги.

зараз в пошуках: бака з верховини 4, бокових бардачків, заднього багажника! без них важко щось ліпити і прикидати..

ось такі думки\мрії, але я сподіваюсь що ці мрії стануть реальністю!)  

хто що думає з цього приводу? то знає, оцініть приблизно вартість проекту, бажано по порядку на всі детальки\витрати.(з урахуванням того що в мене руки наче з норм місця ростуть)..?)


Последний раз редактировалось: ДіД ФіЛиЧ (Чт 12 Сен 2013, 22:43), всего редактировалось 1 раз(а)
Вернуться к началу Перейти вниз
редуктор



Возраст : 23
Откуда : киев-севастополь
Сообщения : 294
Дата регистрации : 2012-09-20

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Пт 02 Авг 2013, 21:26

чтото-странное.
первое,не понимаю зачем его форсировать.
звезду надо попробовать на 50-52 зуба.
електронку приветствую.
замена сальников и пр подобного-ето в порядке вещей.
поршень скутерный вполне,кстати-можно взять ,и расточить один из запасных и убитых цилиндров под поршень на 40 мм
стартер-в баню.дорого,бессмысленно,и акум нужен.лучше,да и пожалуй необходимо отреставрировать кик.
смысла увиличивать компресию особо не вижу.разве что до 8-9 единиц чтоб точно уже под 92 был
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Вт 06 Авг 2013, 20:02

редуктор пишет:
чтото-странное.
первое,не понимаю зачем его форсировать.
звезду надо попробовать на 50-52 зуба.
електронку приветствую.
замена сальников и пр подобного-ето в порядке вещей.
поршень скутерный вполне,кстати-можно взять ,и расточить один из запасных и убитых цилиндров под поршень на 40 мм
стартер-в баню.дорого,бессмысленно,и акум нужен.лучше,да и пожалуй необходимо отреставрировать кик.
смысла увиличивать компресию особо не вижу.разве что до 8-9 единиц чтоб точно уже под 92 был
суть в тому аби зробити швидкий мопед, а не трактор який би все тягав)
зірку можна спробувати на 50\52зубці, але планово хочу ставити на 47\48.
чого стартер в баню? дуже зручна штука)
кік треба або підварити, або замінити на кік з чогось іншого..
чому не бачиш сенсу збільшувати компресію? поршень то стоїть на 2 кільця, а не на 3 як має бути в стоку..
Вернуться к началу Перейти вниз
Delloro
Admin


Возраст : 23
Откуда : Житомир
Сообщения : 380
Дата регистрации : 2012-09-17

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Вт 06 Авг 2013, 20:08

Компресія лишньою не буває)))

_________________
За пять минут на мотоцикле человек может прожить больше, чем за всю жизнь (с)Берт Монро
Ремонт мотоциклов и скутеров в Житомире. тел.: (067) 95-94-709
Вернуться к началу Перейти вниз
http://oldmoped.in.ua
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Пн 16 Мар 2015, 23:10

ех, час іде, Верховина простоюється.. але я для неї нарешті за цей довгий час зміг знайти потрібні запчастини)

за символічні 100грн придбав бак, бокові бардачки і багажник)
також сьогодні приїхав карб і ЛК з хонди діо 18.
вирішив точити циліндра під 39мм під поршень з Діо27, у ВГШ ставити сепаратора, а у рубашку максимально близько приліпити ЛК.)

старі фото


відмив бачок і виявилося що він наче і не стояв на мопеді))
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Вт 22 Сен 2015, 15:14

так, що я зробив за це літо з В-4, толком то нічого.. на ній так і не вдалося поганяти..

моторчик відкапіталив в своєму стилі:
 
ось що вийшло:




ЛК і все що планував не робив, вирішив поки так зробити, аби літо покататися а потім щось перероблювати..

привіз у село з Києва нові детальки, почав складати все до купи
такою я її дістав з гаражу...

замінив:
передній\задній щитки на хромовані, руль, бак, багажник, корпус фари на запи в більш кращому стані.
встановив бардачки, дзеркало, підніжки, звуковий сигнал..





щось таке вийшло, на жаль немає фото там де я встановив глушитель.. я його пофарбував балоном у чорний колір, вийшло наче непоганоSmile



почав перебирати задню частину:

задню зірочку встановив з Салюту\Старт-шоссе на 52зуба




на привеликий жаль мопед тільки один раз поїхав 56км\год.. дуже погано заводився.. причиною того була майже відсутня іскра.. вона була дуже слабка.. і що я тільки не міняв.. грішу на генер.. було б на що замінити(
і поганенький колінвал, треба балансувати, бо права цапфа сильно б'є там де генер..

з цим мотором я вирішив нічого не робити.. він буде в стоку, а от планую прикипити моторчик з Яви 20\23.. там вже 3,5кобилки, потужніший генер.. от туди вже буду ліпити ЛК, точити гільзу під 39мм і поршень з хонди DіО, піджимати головку під 95й бенз. ставити інший карб з японця, варити резонатор.
Вернуться к началу Перейти вниз
SUP-2101
Привидение с моторчиком


Возраст : 29
Откуда : Снежков Валковский р-н Харьковская обл
Сообщения : 882
Дата регистрации : 2012-09-19

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Вт 22 Сен 2015, 20:57

Как не прискорбно признавать, но магнит розмагнитился и придется делать электронное зажигание. Я на верховине воевал с контактами, но потерпел фиаско сделал трансформаторную сидиайку. Тепер забыл где оно, зажигание, находится.
Жаль в магнит нельзя неодима засунуть.

_________________
Мы не ищем легких путей. Это не наш метод!
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Вт 29 Сен 2015, 22:11

їздив на вихідних у село, замінив магніт з яви555.. іскра стала трохи краще, але все рівно.. слабка, заводиться лише з толкача, на верхах то підхоплює то заливає((


Вернуться к началу Перейти вниз
Сильвер



Возраст : 21
Откуда : Днепропетровск
Сообщения : 8
Дата регистрации : 2015-10-02

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Пт 02 Окт 2015, 09:34

ДіД ФіЛиЧ пишет:
їздив на вихідних у село, замінив магніт з яви555.. іскра стала трохи краще, але все рівно.. слабка, заводиться лише з толкача, на верхах то підхоплює то заливає((
Высоковольтная катушка у тебя не с Ижа случайно ?
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Пт 02 Окт 2015, 12:07

Сильвер пишет:
ДіД ФіЛиЧ пишет:
їздив на вихідних у село, замінив магніт з яви555.. іскра стала трохи краще, але все рівно.. слабка, заводиться лише з толкача, на верхах то підхоплює то заливає((
Высоковольтная катушка у тебя не с Ижа случайно ?

Иж 6вольт. Але з нею іскра найкраща, бо перед цим була з москвича 12в. Б300, і з Карпат для в50.(не пам'ятаю як називається)
Вернуться к началу Перейти вниз
Сильвер



Возраст : 21
Откуда : Днепропетровск
Сообщения : 8
Дата регистрации : 2015-10-02

СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Пт 02 Окт 2015, 12:20

Вот в том и вся беда. Надо ставить черную Явовскую, со Старушки 6вольт - с ней искра намного лучше и мотор работает в полную мощность.
У меня на Яве-555 такая же беда была - катушка Иж, искра еле заметная жёлтого цвета. Мотор хоть и завелся, работать нормально не хотел. Поставил от Явы-Старушки- мотор часы, с кика лёгким нажатием заводился и честные 55-60км/ч набирал быстро( звезды 13/55 ). И искра стала жирной и синего цвета, как положено.
Вернуться к началу Перейти вниз
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)   Сегодня в 10:29

Вернуться к началу Перейти вниз
 

Я-4(Верховина 4\мотор з Яви 50.05)

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Наша техника :: Бортовые журналы-