ФорумФорум  ГлавнаяГлавная  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  РегистрацияРегистрация  ВходВход  

Поделиться | 
 

 Ш-51к на Верховину 3(Філа)

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Пн 24 Дек 2012, 23:55

Привіт! в цій темі буду описувати кап-ремонт\реставрацію двигуна Ш-51к на мою Верховину 3

09.12.2012року придбав за 250грн мотора)

Брудненький, але я з таким справлюся) був би час)









Двигун 70-го року народження, головка з V-50M\V-501M, була в момент купівлі і рідна головка, але на ній не було 2-3ребер, тому я помінявся на таку цілу, вона не пропаде) поставлю на V-501M.



Відчищу його бензином, або соляркою, потім розколю, перемию, оціню стан "начинки", буду чистити під тиском піском ну і потім полірувати..

24.12.2012 мені прислали оригінальну головку з Чернігова! 30грн за головку і 15грн за пересилку по Новій Пошті!





Стан важкий, але головне що всі ребра цілі!!! це я вам скажу доволі таки рідкість.. зараз ми її помиємо і з часом відправимо на чистку піском, а потім проженемо різьби, відполіруємо ребра і поставимо декомпресор!Smile

Поки що можете нічого не відписувати, через пару днів закину фотки двигуна після того як я його розколов і розібрав.. Далі буде.. santa


Последний раз редактировалось: ДіД ФіЛиЧ (Ср 09 Апр 2014, 23:46), всего редактировалось 3 раз(а)
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Ср 23 Янв 2013, 15:20

Так, з'явився нормальний фотоапарат, тепер розказую що показав розтин моторчика))
Спочатку все довго і нудно змивав бензином, розколов двигун і все що було знову ж таки перемив бензином, потім пастою "Авто-Майстер" і ще якимось порошком, який спер на кухні Very Happy
Станом всього що було в середини був приємно здивований, таке враження що на цьому моторі майже не їздили

КПП ідеальна, тільки є одне питання, чи повинна бути такою вилочка перемикання передач? чи це вона вже своє відробила?

Підшипники всі своє відробили, їх ми повісимо на гірлянду))
згори 3шт-202(з колінчастого валу)
Знизу зліва невідомий мені підшипник.. хто може, напишіть його розміри і номер?
Знизу справа 201.

Сальники також відробили своє..
Колінчастий вал в ідеальному стані!!! немає шату, цілі шліци!) повезлоSmile


Зчеплення трохи засмутило, доведеться міняти всю начинку.


Запалювання розібрали, відчистили і побачили що дата виготовлення ІХ-69р.

Моторна зірка виявилась в досить непоганому стані:

Кришка зчеплення:

Картера в гарному стані, не биті, без тріщин, але їх треба чистити піском з компресора.

Не знаю що робити, картера 71року випуску, а мені треба 73, але чи на Верховинах 3 1973р. ще стояли Ш-51к чи вже були S-52? зібрав все що треба чистити піском.


Последний раз редактировалось: ДіД ФіЛиЧ (Вс 22 Сен 2013, 22:37), всего редактировалось 1 раз(а)
Вернуться к началу Перейти вниз
vint



Возраст : 46
Откуда : Донецк
Сообщения : 6
Дата регистрации : 2013-04-14

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Вс 14 Апр 2013, 22:50

Конечно на Верховинах-3 ставились двигатели Ш51К.
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Вс 14 Апр 2013, 23:06

vint пишет:
Конечно на Верховинах-3 ставились двигатели Ш51К.

не обов'язково, були і з S-52.. суть в тому чи стояли на В-3 (73року) Ш51к...?
Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Пн 29 Апр 2013, 00:56

Ех! красно дякую Колі Супу) за цей нереально для мене важливий полукартер на Ш51к(73року!!)

за полукартер 20грн Супу+ 20грн за доставку на Новій Пошті!

ВІДМИЄМО, ВІДПІСКОСТРУЄМО, І ВІДПОЛІРУЄМО!)

Далі, відновив доступ до чистки піском!


Циліндр з головкою доведені до заводського виглядуSmile




Оригінальний циліндрикSmile

Почистив два поршні, обидва в гарному стані, майже не їздили! тепер мають вигляд краще ніж нові!)

Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Ср 19 Июн 2013, 22:55

давно я нічого не відписував, на жаль не було часу, а коли час був н боло фотіка аби все зняти і вам показати..

і так, відполірував поршень, аби на відполіровану поверхню менше причіплявся нагар..


Відполірував кришку зчеплення:



на просто відпіскоструєному картері відполірована кришка виглядає так:


і нарешті відполіровані дві кришки:



відполірував в деяких місцях головку і декомпресор:


Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Вс 22 Сен 2013, 22:32

так, сьогодні завершив полірування всього двигуна!

дуже продуктивні вихідні)

окрім картерів на Ш51к, ще і відполірував праву кришку на S-52+трикутник на Карпати(підуть на продаж)










Вернуться к началу Перейти вниз
ДіД ФіЛиЧ



Возраст : 22
Откуда : м.Київ
Сообщения : 279
Дата регистрации : 2012-09-21

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Ср 09 Апр 2014, 23:45

Пройшло дуже багато часу і я доскладав його, лишилися дрібниці і можна заводити)

прибрав залишки заводської виплавки які перешкоджали нормальному перетіканню масла



відполірував


почав складати, все як завжди:
-все обережно
-охайно
-кріплення все з нержавіючої сталі і гвинтів під шестигранники

нові:
-прокладки двигуна-10грн
-підшипники
-сальники-15грн
-резинки кріплення двигуна-10грн
-поршневі кільця-10грн\2шт
-гвинти під шестигранник з нержавіючої сталі
+гайки\шайби\шайби гровера з нержавіючої сталі - 50грн за все













лишилося зробити:

-поставити муфту зчеплення
-повісити генератор і виставити запалювання
-повісити карб і повітряних фільтр
-повісити педалі
Вернуться к началу Перейти вниз
EnAndry



Возраст : 25
Откуда : Житомир/Киев
Сообщения : 115
Дата регистрации : 2012-09-18

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Чт 10 Апр 2014, 09:47

Електронне запалювання не бажаєш?
Вернуться к началу Перейти вниз
Лёх@_Н@_МопЕДе



Возраст : 15
Откуда : г. Киев
Сообщения : 55
Дата регистрации : 2014-06-03

СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Вт 03 Июн 2014, 21:12

ДіД ФіЛиЧ пишет:
vint пишет:
Конечно на Верховинах-3 ставились двигатели Ш51К.

не обов'язково, були і з  S-52.. суть в тому чи стояли на В-3 (73року) Ш51к...?


Š-52 никогда на Верховине (И вообще двигатели Шауляйского завода никогда не стояли на Львовских мопедах) не устанавливали. Только Ш-51К. Львовские мопеды устанавливали двигателями Ковровского моторного завода.

Чтобы отличить мотор Шауляйского завода от Ковровского на крышке сцепления литовская буква "Š". На Ковровских моторах там русская буква "Ш". Если хотите все продолжение могу новую тему создать мне не жалко.
Вернуться к началу Перейти вниз
http://vk.com/liosha_vertay
Спонсируемый контент




СообщениеТема: Re: Ш-51к на Верховину 3(Філа)   Сегодня в 23:53

Вернуться к началу Перейти вниз
 

Ш-51к на Верховину 3(Філа)

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
www.oldmoped.in.ua :: Техчасть :: Двигатели-